Ваш кошик порожній.
Доставка по території України:
Ми здійснюємо доставку за допомогою транспортної компанії «Нова пошта» згідно з діючими тарифами.
Доставка транспортною компанією “Нова Пошта”:
- Для того щоб здійснити доставку “Новою поштою” Ви, при оформленні замовлення, залишаєте свої контактні дані, які необхідні виключно транспортній компанії для перевезення Вашого замовлення: прізвище, ім’я, мобільний телефон одержувача, місце в яке необхідно відправити замовлення, номер найближчого відділення «Нової пошти» до Вас.
- Після відправки замовлення, на вказаний Вами e-mail або мобільний телефон, ми повідомимо Вам номер товарно-транспортної накладної, який необхідний при отриманні замовлення.
- Після того як замовлення прибуде на обране відділення, Вам прийде смс-повідомлення з пропозицією забрати замовлення.
- Для отримання замовлення у відділенні “Нової пошти” при собі необхідно мати документ (оригінал паспорту громадянина України/закордонного паспорту або телефон з номером, вказаним в ТТН), що підтверджує особу одержувача, зазначеного при замовленні товару та номер товарно-транспортної накладної.
- Термін доставки замовлення “Нової поштою” становить 1-3 діб.
Увага! Якщо Ви не забрали замовлення протягом 4 днів з моменту прибуття, “Нова пошта” додатково нараховує пеню за зберігання.
Варіанти оплати:
1. Безготівковій розрахунок.
Передплата шляхом переказу на картку «Приватбанку» або на розрахунковий рахунок.
Рахунок на оплату висилаємо електронною поштою з реквізитами для оплати (рахунок для юросіб можна замовити як без так і з ПДВ залежить від виду товару).
Всі необхідні для бухгалтерії документи: оригінал рахунку на оплату та товарна накладна відправляються разом із замовленням.
Оплатити можна в будь-якому банку або через інтернет-банкінг (Приват24 і подібні).
2. Післяплатою при доставці компанія «Нова пошта».
При цьому виді доставки замовлення Ви додатково сплачуєте ще послугу післяплати.
Вартість доставки та послуги післяплати розраховується згідно тарифів компанії перевізника.
Отримання замовлення:
Товар страхується на повну вартість і Нова пошта несе відповідальність за можливі пошкодження вантажу при транспортуванні. Якщо виникають суперечки і претензії при пошкодженні вантажу, одержувач їх вирішує разом з перевізником без нашої участі. Завжди уважно перевіряйте товар при отриманні, в разі виявлення пошкоджень обов’язково фіксуйте це у відповідному Акті у перевізника.